Reklama

Świąteczna przerwa w funkcjonowaniu Urzędu Dzielnicy Wesoła

iwesola.pl
18/12/2020 14:48

W dniu 24 grudnia Urząd Dzielnicy Wesoła będzie nieczynny. Jest to dzień wolny dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy wyznaczony za święto przypadające w sobotę 26 grudnia.

Rejestracja zgonów

24 grudnia 2020 roku będzie działał tylko Urząd Stanu Cywilnego przy ul. Andersa 5, w którym będzie prowadzona tylko rejestracja zgonów. Mieszkańcy będą obsługiwani w godz. 8.00-14.00 tylko w sprawach sporządzenia aktu zgonu na podstawie karty zgonu.

Niezależnie od przerwy świątecznej, Warszawa 19115 działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dostępne dla mieszkańców są:

  • Telefon, przez który udzielane są informacje, przyjmowane zgłoszenia i wolne wnioski.
  • Aplikacja mobilna Warszawa19115, dzięki której w błyskawiczny sposób można poinformować Urząd o problemie. W trzech prostych 3 krokach wskazuje się miejsce zdarzenia i rodzaj problemu, który został zauważony. W odpowiedzi, na potrzeby mieszkańców aplikacja systematycznie rozbudowywana jest o nowe usługi.
  • Portal Warszawa19115, poprzez który można znaleźć informacje, korzystając z rozbudowanej Bazy wiedzy dotyczącej spraw urzędowych, regulacji prawnych, ważnych terminach i aktualnych tematach związanych z życiem miasta. Przez portal można także zgłosić problem/awarię , przesłać wolny wniosek lub skorzystać z innych usług takich jak: zarezerwowanie wizyty w urzędzie, sprawdzenie aktualnego stanu kolejek lub skorzystanie z pomocy tłumacza migowego.

 CZYTAJ RÓWNIEŻ:



Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do