
Przypominamy o aktualnych zasadach działania urzędu oraz obsługi mieszkańców, wprowadzonych z uwagi na pandemię koronawirusa. W artykule poniżej przedstawiamy również telefony kontaktowe Urzędu Dzielnicy Wesoła.
Wydział Obsługi Mieszkańców Wesoła pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (Otworzy się w nowym oknie rezerwacje.um.warszawa.pl).
Bez uprzedniego umówienia możliwe jest składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu). Kasa w Urzędzie działa w normalnym trybie i przyjmuje wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi. Przy stanowisku może przebywać tylko jedna osoba. Nadal pozostaje obowiązek zasłaniania twarzy.
Telefony kontaktowe do poszczególnych wydziałów Urząd Dzielnicy Wesoła:
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie