
Dzięki integracji taryfowej kolej stała się pełnoprawnym elementem transportu publicznego i jest ulubionym środkiem transportu wśród mieszkańców okolicznych gmin, dojeżdżających do centrum miasta.
Dodatkowo rozpoznawalność systemu transportowego, organizowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego poprawiło wprowadzenie jednego logotypu dla całego systemu i wszystkich jego składowych (pojazdy, przystanki, bilety, urządzenia, informacja), czyli „tetki”, będącej znakiem rozpoznawczym Warszawskiego Transportu Publicznego. Dzięki temu pasażer nie odnosi wrażenia, że korzysta z różnych systemów miejskiego transportu publicznego — informuje ZTM.
W ramach integracji taryfowej występują następujące rodzaje biletów:
Aby zachęcić mieszkańców aglomeracji do pozostawienia samochodu w domu i skorzystania z transportu publicznego w 2016 roku Zarząd Transportu Miejskiego, we współpracy z gminami rozszerzył zasięg działania 1. strefy biletowej. Miastami przecierającymi szlaki w tym zakresie były Marki i Ząbki. Stosunkowo niedawno Łomianki, Izabelin i Konstancin zostały przyłączone do 1. strefy biletowej, a Czosnów do 2. strefy biletowej.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Fot. kolej w stolicy
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie